جواب بسیاری پرسش های شما در موضوعات ورود/ثبت نام ، نحوه ثبت سفارش ، شیوه های پرداخت و پیگیری سفارش اینجاست. اما باز هم اگر ابهامی داشتید از طریق صفحه تماس با ما سوال خود را با ما درمیان بگذارید.
ورود و ثبت نام
چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟
در وب سایت روی گزینه "ورود / ثبت نام" کلیک کنید. با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود .) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.
چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟
با وارد کردن ایمیل (یا شماره ی همراه ) وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه "پروفایل " کلیک کرده و در صفحه" اطلاعات شخصی" روی “ویرایش اطلاعات شخصی " کلیک کنید.
برای خرید از سایت ، حتما باید در سایت عضو باشم ؟
بله ، شما با عضویت در سایت علاوه بر پیگیری سفارش خود میتوانید جزئیات سفارشات قبلی و همچنین فاکتور سفارش خود را به راحتی دریافت کند. از این رو جهت پیگیری های بعدی باید عضو شوید.
چطور میتوانم کلمه عبور ( رمز ) خود را بازیابی کنم؟
از منوی پروفایل روی گزینه "بازیابی رمز عبور" کلیک کنید. پس از وارد کردن کلمه عبور قبلی کلمه عبور جدید را ثبت کنید
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
ثبت سفارش صرفا ازط ریق سایت انجام میشود اما همکاران ما در هر لحظه به صورت تلفنی آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.
چگونه یک کلمه عبور امن ایجاد کنیم ؟
یکی از راههایی که از نفوذ هکرها و مجرمان سایبری به حسابهای کاربری و حریم شخصی شما جلوگیری میکند، ساخت و استفاده از یک گذرواژه قوی و غیرقابل حدس است. 1. گذر واژه شما دارای حداقل 6 تا 12 کاراکتر باشد .
2. از ترکیب اعداد و حروف استفاده کنید .
3. از سمبلها و حروف غیر الفبایی استفاده کنید
4. از حروف بزرگ و کوچک استفاده کنید .
5. از گذرواژههای متفاوت برای حسابهای متفاوت خود استفاده کنید. 6. کلمه عبور شامل یک کلمه قابل حدس کامل نباشد(مثلا هر کلمه ای که در دیکشنری موجود است)
7. کلمه عبور شامل نام کاربری، نام واقعی ، اسم شرکت، نام اعضای خانواده، سال تولد، شماره همراه و یا کد ملی نباشد.
نحوه ثبت سفارش
چطور در سایت سفارش خود را ثبت کنم ؟
بعد از ورود به پروفایل ، کالای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید ، پس از انتخاب آدرس میتوانید نوع پرداخت خود را انتخاب کنید.بعد از اتمام ثبت سفارش ، سیستم کد سفارش شما را نمایش خواهد داد.
میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی ( اعتباری ) پرداخت کنم؟
با استفاده از گزینه خرید اقساطی از منوی بالای صفحه فرم مربوطه را تکمیل و ارسال نمایید. همکاران ما پس از بررسی اولیه با شما تماس خواهند گرفت.
چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
قبل از ارسال مرسوله میتوانید با پشتبانی تماس بگیرد تا سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.
میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟
خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد. و فقط میتوانید قبل از ارسال مرسوله آنرا لغو نمایید.
چطور نظر خود را برای کالای خریداری شده ثبت کنم ؟
با ورود به صفحه "سفارش های من و انتخاب گزینه ی "جزییات" سفارش مورد نظر را انتخاب کنید و سپس با زدن گزینه ی"ثبت نظر" نظر خود را ثبت کنید.
میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟
بله .هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید ، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.
شیوه های پرداخت
هزینه سفارشم را از چه راه هایی میتوانم پرداخت کنم؟
میتوانید مبلغ سفارش را به دو صورت آنلاین و پرداخت در محل تسویه کنید
اگر رمز پویا نداشته باشم میتوانم از سایت خرید کنم؟
خیر، شما برای خرید آنلاین از ما یا هر فروشگاه آنلاین دیگری، نیاز به دریافت رمز پویا برای کارت بانکی خود دارید. فعالسازی رمز پویا بهراحتی از طریق شعب یا خودپردازهای بانک صادرکننده کارت بانکیتان امکانپذیر است.
امکان خرید اقساطی وجود دارد؟
در حال حاضر خیر، اما در آینده نزدیک این امکان برای فعال خواهد شد.
تراکنشم ناموفق بود اما مبلغ سفارش از حسابم کم شد، این مبلغ چه وقت به حسابم برمیگردد؟
با توجه به این که مبلغ کسرشده در تراکنشهای ناموفق وارد حساب ما نمیشود و نزد بانک حفظ میشود، به دلیل مغایرت بین بانکی بازگرداندن آن به حساب شما نیز بر عهده بانک است. انجام گرفتن این فرآیند در سیستم بانکی کشور معمولا بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت زمان نیاز دارد. در صورتی که بعد از ۷۲ ساعت مبلغ برگردانده نشد و از طرف بانک اعلام شد که مبلغ به حساب ما واریز شده است، با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.
هنگام دریافت خطا در سایت و عدم اتصال به درگاه پرداخت بانکی باید چه کار کنم؟
هنگام دریافت این خطا، بعد از یک فاصله زمانی کوتاه دوباره تلاش کنید پرداخت را به انجام برسانید و اگر باز هم ناموفق بودید، با پشتیبانی دارابیـ تماس بگیرید.
رویه های ارسال سفارش
آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
در حال حاضر خیر اما در آینده نزدیک این مسئله امکان پذیر خواهد شد.
برای انتخاب شیوه ارسال سفارشم چه گزینه هایی دارم؟
برای تحویل سفارش از مامور ارسال چه مدارکی باید ارائه دهم؟
سفارش در آدرس موردنظر شما میتواند هم به شخص سفارشدهنده تحویل شود و هم به شخصی دیگر. ارائه کارت شناسایی در هر دو صورت الزامی است.
آیا میتوانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
بله، هنگام ثبت سفارش میتوانید نام شخص و آدرس دیگری را وارد کنید و گیرنده سفارش را تعیین کنید.
آیا میتوانم سفارشم را در رستوران ، کافه یا مکان عمومی تحویل بگیرم؟
خیر، تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافینت، رستوران، هتل و مانند آن وجود ندارد و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابلاستناد باشد.
اگر سوالی درباره سفارشم داشته باشم، چطور میتوانم آن را پیگیری کنیم؟
بعد از ثبت سفارش، از طریق تماس تلفنی، ایمیل و چت آنلاین پاسخگوی سوالات شما درباره وضعیت سفارش، مراحل ارسال، رویه مرجوعی و… است.
چگونه میتوانم تاخیر در تحویل سفارش را پیگیری کنم؟
اگر کالا در زمان مشخصشده، به شما تحویل داده نشد، از طریق تماس تلفنی، ایمیل و چت آنلاین، پشتیبانی را در جریان قرار دهید تا پیگیریهای لازم انجام شود.
سایر
اگر از خریدم منصرف شوم، امکان لغو سفارش وجود دارد؟
امکان انصراف از خرید در تمام مراحل از ابتدای ثبت سفارش تا زمان تحویل به مشتری وجود دارد. اما اگر کالا به دست شما رسید و از خریدتان منصرف شدید، طی هفت روز فرصت اعلام انصراف از خرید دارید که باید در این مورد در نظر داشته باشید هیچگونه دخلوتصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک صورت نگیرد. چنین مواردی امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد؛ حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد. برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن الزامی است. کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسائل بهداشتی نمیتوانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند. برای اطلاع دقیق از شرایط بازگشت کالا را بخوانید.
آیا میتوانم بعد از پرداخت، آدرس خود را تغییر دهم؟
پس از ثبت سفارش و قبل از خروج مرسوله از مرکز پردازش این امکان وجود خواهد داشت. برای این کار با همکاران مرکز تماس ارتباط برقرار کرده و آدرستان را تغییر دهید.
میتوانم بعد از پرداخت، به اقلام سبد خرید خود اضافه کنم؟
خیر، در حال حاضر امکان اضافه کردن کالا بعد از ثبت سفارش به سبد خرید وجود ندارد.
آیا امکان دسترسی به سوابق خرید های من وجود دارد؟
بله در صفحه پروفایل شما قسمتی با نام «سفارشات» وجود دارد که با وارد شدن به این قسمت، میتوانید جزئیات خریدهای پیشین خود از را ببینید.
آیا برای سفارش من صورت حساب فیزیکی صادر میکند؟
خیر، با هدف کمک به حفظ محیط زیست و مصرف کمتر کاغذ، در صورتحساب فیزیکی صادر نمیشود. شما میتوانید صورتحساب سفارشتان را به صورت آنلاین در حساب کاربری خود ببینید.
اگر هنگام تحویل سفارش در محل حضور نداشته باشم یا آدرس به اشتباه ثبت شده باشد، چه اتفاقی می افتد؟
اگر نشانی تحویل کالای شما اشتباه باشد یا زمان تحویل در محل حضور نداشته باشید، با شما تماس گرفته و برای ارسال مجدد هماهنگ خواهیم کرد.
تا چه مدت بعد از تحویل سفارش، میتوانم مشکلات سفارشم را به پشتیبانی اعلام کنم؟
اگر به هرگونه مشکلی با کالای دریافتی برخوردید، در سریعترین زمان با پشتیبانی تماس بگیرید. ایراد ظاهری یا کسری اقلام همراه کالای خریداریشده، باید حداکثر ظرف ۲۴ ساعت گزارش شود.
ثبت کلمه عبور خود را فراموش کردهاید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.